Семенова Ольга

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

1. Загальні положення та визначення

1.1. Фізична особа-підприємець Семенова Ольга Геннадіївна надає інформаційно-консультаційні послуги шляхом проведення відеокурсів, семінарів, лекцій, консультацій, тренінгів, вебінарів, майстер-класів, що пропонуються на веб-сайті https://advokat-kyiv.net.ua, веб-сторінці https://www.instagram.com/yurist_neyumorist/, веб-сторінці https://www.facebook.com/people/Ольга-Семенова/pfbid0tYs9CWcHaBiYBBNzjMBb8TqsUVarMWo125tC6xczjC9j1nA9mJXQPauFbKEaX2vTl/ (надалі разом чи окремо – Сайт), а також надає цифрові інформаційні послуги з постачання цифрового вмісту, що дозволяють споживачеві обробляти, зберігати, отримувати доступ до даних у цифровій формі, в тому числі доступ до певного платного цифрового вмісту в обмін на отримання оплати (разом та окремо надалі – Послуги) і пропонує (публічна оферта) укласти публічний договір про надання послуг (далі – Договір) на наступних умовах:

1.2. Якщо ви не розумієте умови цього Договору, якщо ви не згодні з цими умовами, або не приймаєте якусь їх частину, то не замовляйте Послуги, що пропонуються на Сайті.

1.3. Цифровий вміст – це будь-які чек-листи, відеокурси, семінари, лекції, консультації, тренінги, майстер-класи, вебінари, zoom-ефіри, відеоуроки, онлайн-курси, відеоінструкції, Google Meet дзвінки й відеоконференції в електронній (цифровій) формі, та будь-які дані в цифровій формі в тому числі, але не виключно в Zoom ефірі, Google Meet відеоконференції та/або Telegram групі, що постачаються не на матеріальному носії, які пропонуються на Сайті Cуб’єктом електронної торгівлі.

1.4. Замовляючи Послугу (зокрема оформлюючи замовлення та оплачуючи Послугу) Ви, споживач, укладаєте з суб’єктом електронної торгівлі, що надає платні Послуги дистанційний договір на умовах публічної оферти.

1.5. Здійснюючи оплату Послуг, ви, споживач, даєте свою письмову попередню чітку згоду на початок надання послуги постачання Цифрового вмісту протягом періоду на відмову (до закінчення 14-денного строку для відмови) і тим самим втрачаєте  право на відмову від договору при наданні такої попередньої згоди.

1.6. Дистанційний договір може бути укладено фізичною особою, яка досягла 18-річного віку, що володіє повною дієздатністю, яка погодилася з умовами договору та повністю бере на себе зобов'язання, що виникають в результаті надання Послуг та укладення цього дистанційного договору (далі - Споживач).

1.7. Достатнім доказом беззастережного прийняття умов договору публічної оферти, узгодження сторонами всіх істотних умов, укладення Договору є фактична оплата Послуг з боку Споживача та отримання повної оплати замовлення Суб’єктом електронної торгівлі.

1.8. Суб’єктом електронної торгівлі, що надає інформаційно-консультаційні послуги та цифрові послуги з постачання цифрового вмісту — є Фізична особа-підприємець Семенова Ольга Геннадіївна, електронна пошта: olga@advokat-kyiv.net.ua, тел. +38 097 817 38 83

1.9. Платежі, які здійснюються для оплати платних послуг, приймаються Фізичною особою-підприємцем Семеновою Ольгою Геннадіївною. Для надання Послуг і отримання оплати зараз і в майбутньому Суб’єктом електронної торгівлі може бути залучено на договірних підставах інших осіб.

1.10. Інформація про Послуги, Цифровий вміст, умови їх замовлення, ціни та будь-яка інша інформація є динамічною. Це означає, що інформація може бути оновлена, змінена і доповнена Суб’єктом електронної торгівлі в будь-який момент часу без попереднього повідомлення про це споживачів.

1.11. Інформація про Послуги, Цифровий вміст, їх властивості та основні характеристики розміщена безпосередньо на веб-сайті https://advokat-kyiv.net.ua, веб-сторінці https://www.instagram.com/yurist_neyumorist/, веб-сторінці https://www.facebook.com/people/ОльгаСеменова/pfbid0tYs9CWcHaBiYBBNzjMBb8TqsUVarMWo125tC6xczjC9j1nA9mJXQPauFbKEaX2vTl/ і до здійснення замовлення споживач має ознайомитися з цією інформацією. У разі необхідності отримання додаткової інформації про Послуги, Цифровий вміст Споживачу потрібно зв'язатися з Суб’єктом електронної торгівлі, що надає послуги та отримати необхідну інформацію засобами дистанційного зв'язку до моменту здійснення замовлення.

1.12. Щодо юридичних послуг, що пропонуються Суб’єктом електронної торгівлі на веб-сайті https://advokat-kyiv.net.ua, веб-сторінці https://www.instagram.com/yurist_neyumorist/, веб-сторінці https://www.facebook.com/people/Ольга-Семенова/pfbid0tYs9CWcHaBiYBBNzjMBb8TqsUVarMWo125tC6xczjC9j1nA9mJXQPauFbKEaX2vTl/ між Споживачем та Суб’єктом електронної торгівлі підписується  окремий індивідуальний договір про надання правничої допомоги та/або договір про надання юридичних послуг, де конкретизуються всі суттєві умови таких договорів.

2. Порядок оформлення замовлення

2.1. Для оформлення замовлення Послуг Споживачу потрібно коректно заповнити обов'язкову інформацію форми замовлення на Сайті, чи в формі замовлення «Оберіть час та дату консультації», чи будь-якої іншої форми замовлення послуг та/або електронному листуванні з суб’єктом електронної торгівлі чи його менеджером в тому числі, але не виключно в будь-якому месенджері Telegram, Instagram direct, Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, групі, каналі, онлайн в zoom, електронною поштою.

2.2. Під час замовлення Послуги, Споживачу необхідно вказувати інформацію, позначену символом * як обов'язкова, в повному обсязі, а також Споживач відповідальний за достовірність, правильність і правдивість як обов'язкової, так і іншої наданої інформації.

2.3. Внесенням інформації в форму замовлення на Сайті, чи в форму «Оберіть час та дату консультації» чи будь-яку іншу форму замовлення послуг та/чи наданням контактної інформації в особистому листуванні з суб’єктом електронної торгівлі чи його менеджером, в тому числі, але не виключно електронною поштою, в будь-якому месенджері Telegram, Instagram direct, Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, групі, каналі, боті Telegram, Споживач підтверджує, що ознайомлений з умовами договору публічної оферти, і всі дії, які ним будуть здійснені, не будуть суперечити цим умовам.

2.4. У випадку відсутності можливості опрацювати та виконати Замовлення Споживача, з причин невірно вказаної, некоректної інформації у формі замовлення послуг чи в особистому листуванні, Суб’єкт електронної торгівлі має право скасувати таке Замовлення.

3. Вартість та умови оплати

3.1. Ціна інформаційно-консультаційних послуг та цифрових послуг з постачання цифрового вмісту вказується Суб’єктом електронної торгівлі на Сайті поруч з відповідною послугою, чи повідомляється суб’єктом електронної торгівлі чи його менеджером в особистому та/або електронному листуванні зі Споживачем, в тому числі, але не виключно електронною поштою, в будь-якому месенджері Telegram, Instagram direct, Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, групі, каналі на момент оформлення замовлення.

3.2. Суб’єкт електронної торгівлі має право в односторонньому порядку без попередження змінити ціну на Послуги. Однак Суб’єкт електронної торгівлі не має права змінювати ціну замовленої послуги після того, як Замовлення було оплачене Споживачем.

3.3. Вартість послуги сплачується в порядку передоплати в національній валюті України – гривні.

3.4. Споживач може здійснити оплату замовленої Послуги через сервіс secure.wayforpay.com на Сайті, банківською картою Visa або MasterCard в момент оформлення замовлення чи перерахувавши грошові кошти безпосередньо за наданими суб’єктом електронної торгівлі чи його менеджером реквізитами для оплати в тому числі, але не виключно в будь-якому месенджері Telegram, Instagram direct, Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, групі, в Telegram чаті.

3.5. Послуги до моменту початку їх надання, повинні бути повністю оплачені Споживачем.

3.6. Надання інформаційно-консультаційних послуг та послуг з постачання цифрового вмісту не на матеріальному носії розпочинається з моменту отримання оплати Суб’єктом електронної торгівлі. Споживач надає свою попередню чітку згоду на початок постачання протягом періоду на відмову.

3.7. Споживач перед здійсненням оплати замовлення підтверджує, що ознайомився з розділом договору щодо інтероперабельності цифрового вмісту. У випадку здійснення Споживачем оплати послуг постачання цифрового вмісту та інформаційно-консультаційних послуг та неможливості приєднатися до zoom ефіру, Google Meet дзвінка, відеодзвінка Viber, Telegram з технічних чи будь-яких інших причин (що виникли зі сторони Споживача), повернення сплачених грошових коштів не проводиться, а Цифровий вміст буде вважатися таким, що отриманий належним чином, а послуги надані.

3.8. Ціна на Послуги може змінюватися незалежно від того чи були вони акційними чи ні. Суб’єкт електронної торгівлі не компенсує Споживачу вартість наданих послуг в разі, якщо з часом ці послуги стають акційними та їх вартість суттєво знижується. Споживач розуміє та погоджується, що після закінчення певного періоду ціна Послуг може змінюватися, а безплатна чи акційна послуга може стати платною і навпаки.

3.9. Споживач розуміє і погоджується з тим, що оператором з приймання і проведення платежів за послуги, представлені на сайті, є, залежно від обставин, одна з компаній-екваєрів, підключена до сайту та обрана самостійно Споживачем у процесі здійснення оплати за послугу. Суб’єкт електронної торгівлі не несе відповідальність за роботу та порядок надання послуг такою компанією, але в випадку технічної неможливості провести оплату послуг на сайті надає Клієнту інші варіанти здійснення такої оплати.

4. Порядок надання інформаційно-консультаційних послуг та послуг постачання цифрового вмісту

4.1. Надання послуг постачання цифрового вмісту розпочинається у розумний строк, без невиправданих зволікань, але не пізніше ніж протягом 48 годин з моменту отримання повної передоплати замовлення, шляхом надання Суб’єктом електронної торгівлі чи його представником, менеджером доступу до Цифрового вмісту Споживачу, в тому числі шляхом надсилання за контактними даними Споживача, що були вказані ним в формі замовлення на Сайті, дати і часу проведення відеовебінару, відеолекції та/або надсилання посилання доступу до цифрового вмісту та/або додавання до Telegram каналу/групи. Постачання Цифрового вмісту здійснюється не на матеріальному носії.

4.2. Надання інформаційно-консультаційних послуг відбувається після того, як Споживач, що має намір отримати онлайн консультацію обирає вільну дату та час такої консультації з запропонованих на Сайті варіантів. Після вибору вільної дати та часу консультації, протягом 48 годин після отримання повної передоплати, за контактними даними Споживача, що були вказані ним в формі замовлення на Сайті, Суб’єкт електронної торгівлі чи його представник, менеджер в месенджері Telegram чи Viber, зв᾽язується з Споживачем  та погоджує зручний для Споживача формат надання інформаційно-консультаційних послуг та місце їх надання: Telegram, Viber, zoom ефіру, Google Meet дзвінок. В погоджениий з Споживачем час та дату, в погодженому місці надаються інформаційно-консультаційні послуги.

4.3. Споживач підтверджує та розуміє, що надання інформаційно-консультаційних послуг, а також постачання цифрового вмісту розпочинається протягом періоду на відмову, а тому він втрачає своє право на відмову від договору.

4.4. Доступ до Цифрового вмісту Споживачу надається за контактними даними (на електронну пошту, за номером телефону, чи в Telegram, чи в повідомленнях на особисту веб-сторінку будь-якої соціальної мережі, чи в будь-які інші месенджери, Instagram direct, Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, групі, каналі), що зазначалися Споживачем в формі замовлення послуг на Сайті чи в особистому листуванні з суб’єктом електронної торгівлі чи його представником, менеджером. Таким чином з моменту надсилання доступу Споживачу до завантаження цифрового вмісту вважається, що Суб’єктом електронної торгівлі було надано Послуги в повному обсязі.

5. Повернення та відмова від договору

5.1. Здійснюючи оплату послуг постачання цифрового вмісту та інформаційно-консультаційних послуг Споживач дає попередню чітку згоду на початок постачання цифрового вмісту не на матеріальному носії протягом періоду на відмову і у такому разі втрачає своє право на відмову від договору, а тому Цифровий вміст не підлягає обміну та поверненню.

5.2. Споживач втрачає право на відмову від Договору після надання Послуги Суб’єктом електронної торгівлі  в повному обсязі.

5.3. Якщо Споживач після здійснення оплати інформаційно-консультаційних послуг відмовляється від Договору, а саме відмовляється від отримання таких послуг за 72 години до погодженого сторонами часу та дати проведення консультації, то йому виплачується, повертається 100% від вартості оплачених послуг протягом 10 робочих днів з моменту оформлення заяви на повернення коштів.

5.4. Якщо Споживач після здійснення оплати інформаційно-консультаційних послуг, відмовляється від їх отримання, не зʼявляється на консультацію в погоджені сторонами дату та час, ініціює зміну дати і часу такої консультації менш ніж за 72 години до консультації, то повернення сплачених Споживачем коштів не здійснюється.

6. Інтероперабельність цифрового вмісту

6.1. Для отримання Послуг потрібно використовувати пристрої, що відповідають вимогам інтероперабельності Цифрового вмісту. Цифровий вміст функціонуватиме з апаратними засобами чи програмним забезпеченням, ідентичним до того, з якими зазвичай використовуються цифровий вміст цього типу.

6.2. До пристроїв, які підтримують цифровий вміст належать:

Телефони та планшети версії Android 5.0 Lollipop або новішої.

Пристрої iPhone і iPad версії iOS 11 або новішої.

Комп'ютери, ноутбуки з операційною системою Windows 7, Mac OS X 10.7 чи Ubuntu 10 або їх новіші версії та найновішими версіями вебпереглядача Google Chrome, Firefox або Safari.

6.3. Для перегляду цифрового вмісту потрібно мати інтернет-з'єднання зі швидкістю не менше ніж 1 Мбіт/с. Щоб цифровий вміст завантажувався швидше, закрийте інші вкладки, вебпереглядачі та програми.

6.4. Вимоги інтероперабельності Цифрового вмісту можуть час від часу змінюватися. Щоб дізнатися додаткову інформацію про підтримувані пристрої й технічні вимоги, Споживач має надіслати відповідний письмовий запит на електронну пошту Суб’єкта електронної торгівлі.

6.5. Послуги й доступний Цифровий вміст можуть надаватися не в усіх країнах. Споживач погоджується не надавати неправдиву, неточну або оманливу інформацію з метою видати себе за резидента іншої країни та гарантує, що не намагатиметесь обійти обмеження щодо доступу до Послуг.

6.6. У випадку неможливості приєднатися до Telegram, Viber, zoom ефіру, Google Meet дзвінка, з технічних чи будь-яких інших причин (що виникли зі сторони Споживача), повернення сплачених грошових коштів не проводиться, а Цифровий вміст буде вважатися таким, що отриманий належним чином, а послуги надані.

7. Відповідальність Сторін

7.1. Споживач погоджується та гарантує не вчиняти будь-яких дій, які можуть розглядатися як порушення українського законодавства або норм міжнародного права, в тому числі в сфері інтелектуальної власності, авторських і/або суміжних правах.

7.2. Споживачу заборонено пропонувати до продажу, використовувати, змінювати інформацію, надану чи розміщену в Telegram, Viber, zoom ефірі, Google Meet дзвінку, в будь-якому месенджері, Instagram direct, WhatsApp, Facebook Messenger, групі, каналі Telegram (в тому числі Цифровий вміст), з комерційною та некомерційною метою без письмової згоди її авторів/правовласників і Суб’єкта електронної торгівлі, а також будь-яким іншим чином розповсюджувати отриманий Цифровий вміст. Суб’єкт електронної торгівлі  дозволяє Споживачу переглядати та завантажувати цифровий вміст тільки для особистого некомерційного використання, за умови збереження всієї інформації про авторське право та інших відомостей про право власності, що містяться у вихідних матеріалах і будь-яких їхніх копіях.

7.3. Відповідальність за грошові перекази, які здійснює Споживач, повністю лежить на банківських установах і платіжних системах, послугами яких вирішує скористатися Споживач.

7.4. Суб’єкт електронної торгівлі не несе відповідальності за зміну зовнішніх подій і процесів в житті Споживача, результати застосування інформації отриманої в процесі надання інформаційно-консультаційних послуг.

7.5. Суб’єкт електронної торгівлі не несе відповідальності за роботу інтернет-провайдерів, процесингових центрів, платіжних систем, операторів зв'язку, банківських установ, сервісів оплати Visa/MasterCard, в результаті яких необхідна інформація, дані не надійшли або надійшли із запізненням, були загублені або пошкоджені. Будь-які претензії і суперечки щодо проведення платежів і отримання грошових повернень Споживач надсилає такій самостійно обраній компанії.

7.6. В момент укладення Договору Сторони підтверджують та розуміють, що загальним листом Торгово-промислової палати № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 р. засвідчено, що військова агресія Російської федерації проти України є форс-мажорною обставиною (обставиною непереборної сили), незважаючи на це Сторони вважають за можливе виконувати умови Договору в умовах воєнного стану.

8. Вирішення суперечок

8.1. Якщо Споживач вважає, що його права порушені, він звертається в письмовій формі для відновлення своїх прав до Суб’єкта електронної торгівлі.

8.2. Суб’єкт електронної торгівлі розглядає скаргу Споживача у строки та в порядку, що визначені Законами України "Про звернення громадян" та «Про захист прав споживачів».

8.3. Скарга Споживача має складатися з таких відомостей - прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) споживача, місце проживання, номер телефону та/або поштову адресу, та/або адресу електронної пошти, та/або інформацію про інші засоби зв’язку; дату подання скарги та підпис споживача; обставини спору, свої вимоги та їх обґрунтування.

8.4.  Якщо суб’єкт електронної торгівлі відмовив у задоволенні вимог споживача або споживач не згоден з пропозиціями суб’єкта господарювання щодо розв’язання споживчого спору, споживач має право звернутися в порядку, визначеному українським законодавством, до компетентного органу, який здійснюють захист прав споживачів у відповідній сфері; органу місцевого самоврядування; органу позасудового врегулювання споживчих спорів; суду.

9. Використання персональних даних Споживача

9.1. Інформація, вказана Споживачем в будь-якій формі замовлення послуг чи в особистому спілкуванні та/або листуванні з Суб’єктом електронної торгівлі чи його менеджером в тому числі, але не виключно онлайн в Zoom, Google meet, Telegram, Viber в будь-якому месенджері, Instagram direct,WhatsApp, Facebook Messenger, групі, каналі є його персональними даними. Персональні дані є конфіденційною інформацією, збір і подальша обробка персональних даних здійснюється Суб’єктом електронної торгівлі відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та інших нормативно-правових актів України. Джерелом збору персональних даних є інформація, безпосередньо і добровільно надана Споживачем.

9.2. Під час замовлення Послуг Споживач повідомляє суб’єкту господарювання чи його представнику, менеджеру про себе наступні персональні дані, за якими очікується отримання послуг:

1) прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності),

2) контактний номер телефону,

3) електронну адресу,

5) тему консультації,

6) інші дані, які необхідні суб’єкту господарювання, оскільки без них він не зможе укласти дистанційний договір та/або виконати свої зобов’язання.

9.3. Відмова Споживача надавати персональні дані, що запитуються Суб’єктом електронної торгівлі чий його менеджером, що надає платні послуги, означає відмову споживача укласти договір.

9.4. Суб’єкт електронної торгівлі не використовуватиме персональні дані споживача в будь-яких інших цілях, що виходять за рамки договору публічної оферти.

9.5. Своєю згодою з цим Договором Споживач добровільно надає Суб’єкту електронної торгівлі зазначені в формі Замовлення чи в особистому листуванні персональні дані для обробки Замовлень на отримання послуг, видачу сертифікатів, отримання рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші, іншої інформації про діяльність Суб’єкта електронної торгівлі.

9.6. Споживач надає Суб’єкту електронної торгівлі право здійснювати обробку його персональних даних, в тому числі: записувати персональні дані в бази даних, таблиці (без додаткового повідомлення про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у разі необхідності).

9.7. Споживач надає Суб’єкту електронної торгівлі виключне право на будь-яке використання, в тому числі на запис, зберігання, зміну, розповсюдження, публічний показ, онлайн-трансляцію будь-яких zoom-ефірів, групових лекцій, вебінарів, відеоуроків, відеоінструкцій, курсів та їх частин за участі Споживача в електронній (цифровій) формі в тому числі, але не виключно на Сайті, Google диску, в Telegram каналах, на веб-сторінках в Instagram, Facebook, Telegram групах.

9.8. Споживач надає Суб’єкту електронної торгівлі право на будь-яке використання, розповсюдження, публічний показ відгуків, коментарів, текстових заміток Споживача про надані цифрові послуги з постачання цифрового вмісту та інформаційно-консультаційні послуги в тому числі, але не виключно на їх використання на Сайті, в Telegram каналах, на веб-сторінках в Instagram, Facebook, Telegram групах.

9.9. Споживач надає Суб’єкту електронної торгівлі право направляти йому будь-яку інформацію комерційного і/ або інформаційного характеру, а також інформацію про інші споживчі пропозиції поштою, електронною поштою, телефоном, SMS, viber, Telegram повідомлення здійснювати дзвінки на вказаний в формі замовлення чи в особистому листуванні телефонний мобільний номер.

10. Інші умови

10.1. Всі правила і умови здійснення/виконання окремих дій/операцій, розміщені на Сайті і є невід'ємними частинами (як Додатки) даного договору, що визначають зобов'язання для обох Сторін. У разі якщо умови, зафіксовані в тексті цього Договору, і умови, зазначені в його Додатках, відрізняються, Сторони керуються умовами, визначеними в Договорі.

10.2. Здійснюючи оплату Замовлення Споживач підтверджує, що він ознайомлений та згоден з усіма умовами, викладеними в даному договорі, і беззастережно їх приймає. Всі дії, які їм будуть здійснені, не суперечитимуть умовам даного договору.

10.3. Суб’єкт електронної торгівлі має право без попереднього повідомлення вносити зміни в текст даного Договору і/або Додатків. Зміни в договорі набирають чинності після їх публікації і застосовуються до будь-якого Замовлення, що зроблене після їх публікації.

10.4. Суб’єкт електронної торгівлі і Споживач підтримують зв'язок за допомогою електронної пошти, Zoom, Google meet, Telegram, Instagram direct, Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, груп, каналів, за допомогою телефонного зв'язку (SMS і т.д.), додатків, оголошень і/або повідомлень. Споживач погоджується, що всі повідомлення, дані або інша інформація, що надається в електронному вигляді, мають юридичну силу і прирівнюються до документів, складених в письмовій формі.

11. Юридичні реквізити Суб’єкта електронної торгівлі

Фізична особа – підприємець Семенова Ольга Геннадіївна

08148, Київська обл., Бучанський р-н, с. Святопетрівське,

бул. Лесі українки, б. 10 А, кв. 53

Електронна пошта: olga@advokat-kyiv.net.ua

Телефон +38 097 817 38 83

Cайт https://advokat-kyiv.net.ua/

https://www.instagram.com/yurist_neyumorist

https://www.facebook.com/people/Ольга-Семенова/

Записатися на консультацію

WhatsApp
Telegram
Viber
Задати
питання